::‌اکسير::‌Exir::اکسیر::

Exir Weblog :: وبلاگ اکسیر ::

Tuesday, March 18, 2003

سوال جدی



يه سوال ميکنم، ازتون ميخوام حتما بهش جواب بدين:
چرا خدا عشق رو آفريد؟ اگه نمی آفريد چی ميشد؟
منتظر جوابهاتون هستم. حتما جواب بدین. خیلی برام مهمه.

***


در اجرای اوامر مادر گرامی، من از حدود یک ماه پیش از «اکسیر وبلاگنویس» بودن خلع شده و تبدیل به «اکسیر، کارگری در منزل» شدم. یا به عبارتی مبدل شدم به «کوزت»، «حنا»،‌ «سیندرلا»، «اوشین»، «اولیور توییست» و ... همه ی زحمت کشان تاریخ! خیلی جالبه، برای خونه تکونی کارگر میگیرن، بعد کار کارگر به دلشون نمی چسبه، من بدبخت باید مجددا اون کارها رو تکرار کنم!
ولی در عوضش دعای خیر مادر و در آینده دعای خیر همسر گیرم میاد! آخه مامانم میگه این کارها رو یاد بگیر تا تو خونه ی خودت به زنت کمک کنی! خوش به حال اون دختری که من نصیبش بشم... ظرفشویی، گردگیری، قالیشویی، پرده دوزی، پخت و پز، شیشه شویی، جاروکشی، عوض کردن جای کلیه وسایل خونه و ... همه رو یاد گرفتم!
هرکی بخواد حاضرم تجربه هامو در اختیارش بذارم. مثلا مایع شیشه شوی داروگر، مایع ظرفشویی اوه و سفید کننده ی گلرنگ خیلی خوبن!

***


مثکه جنگ داره کم کم جدی ميشه. من که هنوز نفهميدم جنگ آمريکا با عراق به نفع ماست يا به ضرر ما؟
ولی تا جاييکه عقلم ميرسه با هجوم آواره های عراقی، ايران از سازمان ملل کمک ميخواد، سازمان ملل به ازای هر پناهنده ی عراقی يه مقدار دلار به ايران کمک ميکنه، ايران هم نونش ميره تو روغن. دروغ ميگم؟ درست مثل جريان افغانيها.

***


تو علمک شيطان (ماهواره ی سابق!) يه تبليغ ديدم که نفهميدم برای چی بود. ولی توش باتيستوتا بازی ميکرد! تقريبا يک دقيقه هم طول کشيد. فقط خدا ميدونه چقدر برای اين تبليغ پول گرفته. شما هم دیدین؟

***


داشت کم کم عاشورا و تاسوعا بهم حروم ميشد، چون شله نخورده بودم! ولی روز بعد از عاشورا يه جايی شله دعوت شدم. جاتون خالی بود... عجب شله ای بود...
اگه شله رو از مشهديها بگيرن، فکر ميکنم نصفيشون دغ کنن! برای اون دسته از خواننده هایی که نمیدونن شله چیه باید بگم که، شله نوعی غذاست شبیه آش ولی پر از گوشت و انواع و اقسام حبوبات که خیلی خوب با هم مخلوط شدن. این غذا خیلی خوشمزه است، لااقل برای مشهدیها.
درمورد شله يه نتيجه ی جالب به ذهنم رسيد:
مردهايی که سبيل يا ريش و سبيل دارن، شله خوردن براشون خيلی سخته!
(ديگه از مرز جنون گذشتم با اين چرت و پرتام... ولی چيکار کنم؟ وبلاگ خودمه، دوست دارم هرچی به دهنم ميرسه بگم!)

***


دوستان و عزيزان، يه کار پاره وقت در ارتباط با کامپيوتر و مخصوصا اينترنت سراغ دارين؟
هر کی سراغ داره خبر بده. خيلی واجبه... جدی ميگم ها! اين يکی جفنگ نيست به خدا!!!

***


به اون تبليغ بالا توجه کردين؟ اولين تبليغ رو برای اينجا گرفتم. کی ميخواد دومی باشه؟
بعد از عيد، ايشالا با افتتاح دات کام، در خدمت همه ی اسپانسرهای عزيز هم هستيم... بشتابيد که حراجش کرديم...

 

لینکستان .::. .::. Admin .::. 1:03 AM