::‌اکسير::‌Exir::اکسیر::

Exir Weblog :: وبلاگ اکسیر ::

Thursday, April 10, 2003

چي بگم؟! جز اينکه آدم بايد اين مرتيکه ي نامرد، ترسو، بزدل، وطن فروش و ... رو نفرين کنه.
تو که مي خواستي به اين راحتي جيم کني و مملکت رو دو دستي تقديم اين وحشيهاي خونخوار کني، چرا گذاشتي خون اينهمه زن و بچه ي بيگناه ريخته بشه؟
خاک بر سر صدام کنن با اين جنگي که باعث شروع شدنش شد...
حالا که هم از شرق و هم از غرب تحت محاصره ي آمريکا دراومديم، بايد يک کمي حواسمون به حرف زدنمون باشه!
عمرا که اگه جنگ بشه، هيچکدوم از ما مثلا جوانها، بريم بجنگيم. اون نسلي که با دل و جون رفتن از وطنشون دفاع کردن (حالا با هر دليل و بهانه اي، بالاخره اين کار رو کردن) و شهيد شدن، کجا، اين نسل ما که تبديل شديم به يه مشت جوون افيون زده ي ترسو که دنيا و آخرتمون محدود شده به اينترنت و دختر بازي و مد و مدبازي و ماشين سواري و ...، کجا؟
خدا عاقبت ما و اين مملکت که ما اميدهاي آينده اش هستيم رو به خير کنه...
(به من نيومده حرف جدي بزنم! از همه ي جوونهاي غيور (!) هم که اين حرفهاي من بهشون برخورده، معذرت ميخوام!)



***
شانس که ندارم... بعد از مدتها يه سايت معرفي کردم با يه مشت عکس، فرداش تاريخ اعتبار سايت تموم شد و گذاشتنش براي فروش!
حالا اينها، اون عکسهاييه که تو نوشته ي قبلي ميخواستم نشونتون بدم و نشد.
فقط برين تو تيپ تظاهرات کننده ها در ساير کشورها... آدم اگه مي خواد تظاهرات کنه، بايد بره خارج! هم به هدفش ميرسه، هم به يه آب و هوايي!



***
چندتا آدرس جديد هم به اين بغل اضافه شده که پيشنهاد مي کنم حتما ببينيد. قسمت عکس امروز هم سيستمش عوض شده و در هر روز يک عکس هنري و قشنگ مي تونيد ببينيد. خدا رو شکر کنتورهاي موجود در صفحه هم مدتيه خرابه! آرشيو هم هنوز حوصله و وقت ندارم که درستش کنم! ولي درعوض بايد از دفتر خط خطيه عزيز براي کمک در ساختن کامنت تشکر ويژه کنم. سجادي جان ممنون.
***
اين چند روزه هواي مشهد فوق العاده گرم شده... يعني به راحتي ميتونه آدم رو به حد جنون برسونه! حيف شد که اين مسافرهاي نوروزي رفتن از مشهد، وگرنه کلي حال مي کردن! (امسال تو نوروز سه ميليون نفر اومدن مشهد!)
مي دونين ما مشهديها به عنوان خوش آمد گويي به زائرين و مسافريني که ميان مشهد چي ميگيم؟
«از اومدنتون به مشهد خيلي خوشحال ميشيم و از رفتنتون، خيلي خيلي خوشحالتر»!!!
***
تا قبل از اينکه کسي کري بخونه، خودم باخت مفتضحانه ي منچستر رو به خودم و ساير قرمزها، تسليت ميگم! ولي عجب بازي اي بود ها... حال داد اساسي...
***
لابد شنيدين که گفتن آيت الله سيستاني حکم همکاري با آمريکاييها رو دادن. اگه مي خواين از چند و چون ماجرا باخبر بشين، اين آدرس سايتشون. فقط اون پاپ آپهاي اول رو بذارين کامل باز بشه و نبندينشون.
***
مثل اينکه تب روباتهاي دائم آنلاين تو ياهو مسنجر، همه گير شده. بعد از farsidic و farsijoke حالا نوبت robopars و roboshiraz شده. بد نيست اين چهارتا رو به ليستتون add کنين.
***
تب روبات به کنار، تب وبلاگ خيلي اوج گرفته. تازگيها چشمم به يه سايت (فکر کنم ايراني باشه) افتاد که سرويس مجاني براي وبلاگنويسي ارائه ميده.
من به عنوان يه سينه سوخته ي وبلاگ و وبلاگنويسي، اگه خودم مي خواستم الان شروع به وبلاگ نوشتن کنم، از اين سيستم استفاده مي کردم. بلاگ اسکاي. اومده از تجربيات پرشن بلاگ و تسهيلات سايتهاي خارجي استفاده کرده و يک سيستم جديد و خيلي عالي رو ساخته. فقط خدا کنه که تعداد کاربرهاش مثل پرشن بلاگ نجومي نشه که سرويس دهيش افتضاح ميشه.
***
يک سايت جالب هم يکي از دوستام از آمريکا بهم معرفي کرد که فکر کنم فقط به درد اونور آبيها مي خوره. يه عالمه فيلم و کليپ که مجاني مي تونين تو اين سايت ببينين و گوش بدين. از بيتاي گوگوش گرفته تا پارتي هديه تهراني. همه ي فيلمها کامل هستن و اصلا به درد ايرانيها با اين سرعتهاي وحشتناک اينترنت نمي خوره.
يه سايت عکسهاي باحال هم گير آوردم که چون ايندفعه خيلي سايت معرفي کردم، دفعه ي بعد بهتون ميگم.

 

لینکستان .::. .::. Admin .::. 7:27 PM