::‌اکسير::‌Exir::اکسیر::

Exir Weblog :: وبلاگ اکسیر ::

Saturday, August 30, 2003

سلام.
عجب «عروس-داماد بازي» راه افتاده تو وبلاگنويسها! بدجوري دلشوره گرفتم... نکنه سر من بي کلاه بمونه؟!
آي... کسي يه دختر وبلاگنويس «ديوونه» سراغ نداره که من رو بهش معرفي کنه؟!
گفتم ديوونه، چون فقط يه ديوونه مي تونه با من دووم بياره...!
***
از اين کرم (worm) جديد باخبر شدين؟
اين آخرين و جديدترين کرمي يه که شناخته شده... بسيار خطرناکه و ميشه گفت «بسيار ترسناکه!»
اسم اين کرم جديد Biggest Worm است که بسيار خطرناکتر از so.big هستش.
با زحمت بسيار يه سري اطلاعات در موردش براتون پيدا کردم:
اين صفحه، اطلاعات اوليه اي رو در مورد کرم ميده.
اين صفحه، اطلاعات تکميلي رو ميگه.
تو اين صفحه اولين قدم براي مبارزه با کرم رو مي تونين ياد بگيرين.
تو اين صفحه مبارزه ي نهايي رو مي بينين.
و در آخر اين هم عکس طراح و رها کننده ي اين کرم در کامپيوترهاي شماست! حتما قيافه ي نحسش رو ببينين!
***
هفته ي پيش، دو تا کار خير کردم! براي دو تا وبلاگ کامنت ساختم!
يکي ماندگار که خيلي وقته با صاحبش، يعني بابک آشنا هستم و بالاخره وقت کردم که درستش کنم. (خيلي وقت تو دنياي وبلاگها، يعني يک سال!)
يکي هم وبلاگ ترنم بارون که حدود يک هفته است با صاحبش يعني ليلي آشنا شدم!
توصيه مي کنم حتما بهشون سر بزنين و کامنت بذارين!
***
چون براي گير آوردن اطلاعات در مورد اون کرم خيلي وقت صرف کردم، فقط چند تا سايت و وبلاگ معرفي ميکنم. و بهتون پيشنهاد مي کنم که حتما اين وبلاگها و سايتها رو ببينين:
وبلاگ عقده هاي تا هميشه بسته در گلو ...
وبلاگ آزادي بيان ...
سايت شاهرود ...
يه سايت ايراني در مورد عطر و ادکلن ...
و سايت هک شده ي Iran ASP
منتظر باشين، دفعه ي بعد مي خوام يه سايت معرفي کنم که ...!!! واقعا محشره...!!!

 

لینکستان .::. .::. Admin .::. 2:10 PM