::‌اکسير::‌Exir::اکسیر::

Exir Weblog :: وبلاگ اکسیر ::

Wednesday, October 22, 2003

سلام.
ادامه ي قضيه «خانوم عبادي» رو بيخيال ميشم. چون هم به اکثر خانومهاي خواننده ي اينجا برخورده! و همينطور چون به جز بهناز، شخص ديگه اي جدي در موردش حرف نزد. جواب بهناز رو هم ترجيح ميدم تو چت بدم.
فقط خواهشا يک کمي تعصب رو بذارين کنار و با چشم «واقعيت بين» مسايل رو نگاه کنين... همين!
***
خاک تو سر پرسپوليس!
واقعا از اين بهتر نمي تونستن گند بزنن... حيف که دلم نمياد دست از قرمز بودن بکشم، وگرنه...
خداييش، به جز يحيي، رضا جباري، تروره و گاهي پيرواني، پرسپوليس بازيکن ديگه اي هم داشت؟!!! اينم نتيجه ي غرورشون.
وقتي تيم ملي چند سال پيش جمع بشن تو يک تيم، نتيجه بايد اين بشه؟ جدي نگاه کنين، نود درصد بازيکنان پرسپوليس ملي پوش بودن! خاک تو سرشون...
ولي عمرا بازي برگشت رو داشته باشين... پوزه ايه که به خاک ماليده ميشه!
در عوض کلي حال کرديم با فوتسالمون.
I love you وحيد شمسايي!!! ‌(اداي اين دختر دبيرستانيها رو درآوردم!)
***
جريان ديويد بکهام رو شنيدين؟ من تو روزنامه خوندم.
گفته خيلي برام جالبه که تو ايران، بچه ها عکسهاي من رو به ديوارشون ميزنن. بعد رفته سفارت ايران تو لندن تا براي اومدن به ايران ويزا بگيره، اونا هم بهش گفتن: شما خيلي فوتباليست خوبي هستين ولي براي جوونهاي ايران الگوي مناسبي نيستين! و بهش ويزا ندادن!
خيلي جالبه، نه؟!
***
جمعه داريم ميريم رالي مشهد! دعا کنين اقلا بين اول تا شيشم بشيم که يه جايزه اي گيرمون بياد. بياين تشويق!
مکان شروع: جاده ي شانديز، پيست اتومبيلراني ثامن
زمان: جمعه دوم آبان، ساعت هشت صبح
مشروح اخبارش رو دفعه ي بعد مينويسم.
***
بدون شرح:
يک نفر: امضا کن!
من: نمي کنم.
---
دو نفر: امضا کن!!!
من: نمي کنم.
---
سه نفر: امضا کن!!!!!
من: نمي کنم.
...
n نفر: امضا کن!!!!!!!!!!!
من: چَشـــــــــــــــــــــــــــــــم... هر چيز ديگه هم که دارين بدين تا امضا کنم!
---
نتيجه آبکي: به زور براي امضاي عقدنامه، ازم امضا گرفتن!
نتيجه الکي: من به زور عروس شدم!
نتيجه اجتماعي: تسليم زور نشين، مگر وقتيکه زورش «پر زور» باشه!
نتيجه سياسي: تمام شباهتهاي بين «عقدنامه» و «پروتکل»، و «من» و «ايران»، قوياً تکذيب ميشود!
نتيجه از پشت صحنه: باز تو حرف سياسي زدي؟
نتيجه خودم: من غلط بکنم حرف سياسي بزنم! فقط گفتم که به زور ازم «بعـــله» گرفتن!
***
ماه رمضون هم که رسيد. به همه ي اونايي که منتظرش بودن، تبريک ميگم.
نميدونم چرا اين ماه «مهماني خدا»، اينقدر باعث گرفته شدن دل من ميشه؟‌ :(
از يک طرف دوستش دارم، ولي از يک طرف اون تنبلي و خمودگي و کسالت و بازده پايين و ناکار آمديش رو دوست ندارم.
بعد از افطار مثل گربه هاي ملنگ، هي از اين طرف ميافتم اون طرف، هي چرت ميزنم! اينم شد کار؟
ولي چاره نيست. به قول خدا بيامرز عمه ي مامانم:
رمضون آمد با سيصد سوار
چوبکي برداشت و گفت روزه بدار
اگه بگيرم، لاغر ميشم
اگه نگيرم، کافر ميشم!
خدا بيامرزش... راست ميگفت، نه؟!
***
سينا رو ميشناسين؟ هموني که به من و چند صد نفر بدبخت ديگه هوست و دومين داده! مي بينين الان مدتيه که لوگوها و هرچي رو دومين داشتم از بين رفته؟ تقصير کسي نيست جز همين آقا سينا!
پريروز رفتم شرکتش براي دعوا !صبح بهم گفته بود که تو دفترش هست. حالا من پشت در، هي زنگ ميزنم، هي به در ميزنم، کسي در رو باز نميکنه.
با اينکه از تو شرکت سر و صدا مي اومد و يکي هي مي اومد پشت چشمي و نگاه ميکرد، ولي کسي در رو باز نميکرد! (يه بار خواستم از پشت چشمي، اون نفر رو بترسونم، ولي حدس زدم ممکنه کي باشه، اين کار رو نکردم!)
هزار و يک فکر بد و خوب کردم! تا بالاخره از رو رفتن و در رو باز کرد! حالا هي بهم قسم ميده که اين جريان رو تو اکسير ننويس، من هم لج ميکنم و نوشتم!
تازه... رييس اتحاديه شون هم اکسير رو ميخونه!!!
يه چيز باحال ديگه: اگه گفتين اين آقا سينا، چه جوري سي دي، کپي ميکنن؟
دو تا پنجره ي سي دي و رايتر رو باز ميکنه، بعد از تو اون يکي، کپي و پيست ميکنه تو اين يکي!‌ يعني آخرين مدل و روش رايت سي دي!!!
(دلم خنک شد... تا تو باشي ديگه سر مردم رو با اين فضاهات، کلاه نذاري!)
***
يه جايي تو مشهد هست که از بچگي آرزو داشتم با «يک نفر» برم اونجا! هرچند بار هم که با کسي رفتم، بهم نچسبيده.
پيتزا گريل هاوس تو سيمتري. جون ميده براي دو نفري رفتن. از قديمي ترين و باکلاس ترين پيتزاهاي مشهده.
يه شب با خانواده(!) از جلوش رد ميشديم، گفتم: چقدر دوست دارم دو نفري بيام اينجا!
بابام گفت: خوب با داداشت برو.
گفتم: نه! ميخوام دو نفري برم!
مامانم گفت: خوب تنبل، خودت بجنب ... يالا ديگه...!
گفتم: هر وقت گوشام دراز شد، باشه، حتما!
(گويا چيزي تا دراز شدن گوشام نمونده! فقط سه- چهار سال ديگه!)
***
يه سوال. خواهشا خانومها جواب بدن:
اکثر دخترها چه جور پسرايي رو مي پسندن؟
قرطي؟ متشخص؟ چاق؟ لاغر؟ اسپورت؟ رسمي؟ ابرو ورداشته؟ ابرو کلفت؟
مو بلند؟ مو کوتاه؟ قد بلند؟ قد کوتاه؟ پر رو؟ خجالتي؟ بد اخلاق؟ خوش اخلاق؟ لوس؟ بانمک؟ خشن؟ مهربون؟ خشک؟ بامزه؟ ...
بالاخره چه جور؟ خيلي ممنون ميشم اگه جواب بدين.
آخه مدتيه که ملاک همه چيز عوض شده. حتي ملاک شوهر!
***
يکي يه فيلم هندي آورد برام، تو رودرواسي موندم و تا آخر مجبور شدم نگاش کنم!
خيلي وقت بود که فيلم هندي نديده بودم. آخريش «دل» بود با بازي «امير خان».
اين يکي بدک نبود. توش «آميتا پاچن» بازي ميکرد. همون «ويجي» خودمون تو «قانون» که حالا در نقش پدر بزرگ بود!
چقدر عوض شدن هنديها! يادم مياد تو «باليوود» قانون بود که هنرپيشه ها حق ندارن هم رو ببوسن و لباس سکسي بپوشن. ولي تو اين فيلم همه هم رو مي بوسيدن! چه لباسهايي، چه هيکلهايي، چه تيپ و قيافه اي...!
خيلي باحال شدن هنديها! بيخود نيست که من اينقدر سيتا جونم رو دوست دارم!!!
ايشالا امشب «رامين» مي ميره و اون دختر بيگناه و معصوم، از دست اون «مرد سنگي» و «ديو صفت» خلاص ميشه!
در همين راستا، يه سري عکس دارم، خوراکه! حيف که بزرگ نميشه :(
***
کسي ميدونه چرا پرگلک (پت سابق) با من قهر کرده؟! نه به ميلهام جواب ميده، نه به آف هام، نه به کامنتهام، نه بهم سر ميزنه، تازه لينک اکسير رو هم برداشته! ‌:(
***
يه سايت ايراني رو مدتي پيش پيدا کرده بودم، حالا رسما شروع کرده به کار.
در مورد آرايش و آرايشگري. خيلي باحاله و من هم خيلي ازش خوشم اومد.
***
قابل توجه خانومها!
يه سايت ايراني هست که شما مشخصات خودتون رو بهش ميدين، بعد اضافه يا کمبود وزن شما رو بهتون ميگه. من چون حوصله نداشتم اندازه ي دور مچم رو پيدا کنم، ازش استفده نکردم، ولي شما برين و امتحانش کنين.
***
فيلم گاو خوني رو ميشناسين؟ آخرين کار بهروز افخمي.
اين سايتشه. بهترين و کاملترين سايت فيلم ايراني که من تا حالا ديدم. خيلي قشنگ و کامله.
***
اينم يه عکس بدون توضيح! نمي دونم جريان چيه! شما فهميدين؟!!!

***
فعلا خوش باشين تا بعد!

 

لینکستان .::. .::. Admin .::. 7:25 PM