::‌اکسير::‌Exir::اکسیر::

Exir Weblog :: وبلاگ اکسیر ::

Friday, November 21, 2003

سلام. من برگشتم... لطفا کسي نپرسه چي شده و کجا بودي. فقط يه جمله ميگم:
از وقتي که عاقل شدم (البته اگه اسمش رو بشه عقل گذاشت!)، با خودم ميگفتم:‌
«فاصله ي بين عشق تا نفرت، يک خط باريکه.» به اين جمله ايمان داشتم. ولي الان فهميدم:
«و فاصله ي بين نفرت تا عشق، فقط يک نقطه است...»
تو قانون اکسير يه بند هست که ميگه: «وقتي چيزي نوشتي و رفت، حق نداري عوضش کني.» ولي اين تبصره هم هست که ميگه:‌ «اگه اون نوشته ات غلط بود، بايد عوضش کني.» پس من اون جمله هاي قبل رو اينجوري عوض ميکنم:
يه زماني يه غزل بود اينجا، رفت، رفتم يه عسل آوردم، ولي نشد بمونه، اونم رفت... و دوباره غزل رو برگردوندم... همين.
بسه... آماده بشين که يه خروار حرف دارم! بسم الله...
***
ايليا يه پيشنهاد جالب داد! گفت شکر رو هم دوست داره!‌ (توضيح: شکر هم اسم يکي از کافي شاپهاي نسبتا قديمي مشهده.) حالا قرار اين شد:
بعد از ماه رمضون، يه ميني بوس مي گيريم، اول عصري ميريم شکر، بعد ميريم گريل هاوس. (منظورم من و همه ي اون دختر خانومهاييه که اعلام آمادگي کردن!)
جلوي ميني بوس هم يه پارچه ميزنيم: «هيات محبان الاکسير» يا «انجمن عشاق الاکسير»! خوبه؟ ولي باز هم ميگم: از هرکسي دنگ و سهمش رو اول ميگيرم ها! کسي چتر نياره بخواد پهن کنه که من اهلش نيستم!
***
«استقبال شکوهمندانه از ورود پيروزمندانه» ي دو مستند ساز ايراني رو ديدن؟! من که وسط برنامه ي نود، اعصابم به هم ريخت، ولي هرچي زور زدم نفهميدم که کجاي بازگشت اين دوتا (يعني آزاد شدنشون از زندون) «پيروزمندانه» و «شکوهمندانه» بود؟! يعني اينا آمريکا رو شکست دادن و برگشتن؟!
خدا به شيرين عبادي خير بده که مردم رو تو رودرواسي گذاشت تا برن از اين دو نفر هم استقبال کنن! (اگه تونستم جلوي دهنم رو بگيرم!!!)
***
يه نکته: تو اين سريال بعد از افطار که شوهر دختره رو ميخوان اعدام کنن، به پلاک زانتيا توجه کردين؟! زانتيا مثلا تو مشهده با پلاک «مشهد ۱۴ ط»! بايد عرض کنم تا اين لحظه بالاترين پلاک مشهدي که من ديدم «۱۸ د»بوده! تازه، فونت کلمه ي مشهد رو داشته باشين که Arial هست! (خيلي بيکارم، نه؟!)
***
کسي ميدونه اين دعاي سحر رو چيکار کردن؟ وقتي بچه بودم، از وقتي دعاي سحر شروع ميشد تا تموم ميشد، سه بار خوابم ميبرد و بيدار ميشدم. ولي حالا تا مسواک ميزنم، تموم ميشه! يا خوابهاي بچگي من کوتاه بوده، يا مسواک زدنم الان بلند شده! يا دعاي سحر رو سانسور کردن!
تازه، چقدر هم آقاي خواننده بد صدا شده طفلي...!
***
جريان زن ببر نماي قم رو شنيدين؟ خلاصه ي قضيه براي اونا که نشنيدن:
ميگن يه زني تو قم بدکاره بوده، قرآن رو پاره کرده، شکل ببر شده. عکسش هم تو قم پخش شده. بعد خواستن اعدامش کنن تو ملا عام، مردم هم جمع شدن، ولي قضيه سرکاري بوده!
حالا اين عکسشه. ولي انصافا از وقتي ببر شده خيلي خوشگل شده! اگه کسي حتي اسم فتو شاپ رو هم شنيده باشه، ميفهمه که جريان چي بوده ولي...
اشکال نداره، مملکت هر از گاهي احتياج به تنوع داره!
***
خواستم عکسهاي هديه تهراني رو زيرنويسي کنم و بذارم يه جايي و بهش لينک بدم، ولي راستش، اولا جرات نکردم، ثانيا حوصله نداشتم، ثالثا ديدم يکي ديگه اين کار رو کرده!
اين هم اون عکسهايي که قولش رو داده بودم.
هيچ مسووليتي هم قبول نمي کنم. به من چه! مي خواست مواظب عکساش باشه!
***
مادر بزرگم (خدا رفتگان شما رو هم بيامرزه!) مي گفت يکي از نشانه هاي دوره ي آخر زمون، بي برکت شدن عمره. حالا مي بينم که راست ميگفت. عجب عمرها بي برکت شده... يه نمونه اش اينکه، يه کارت اينترنت ۱۵ ساعته ميخرم، در عرض يک روز و نيم تموم ميشه!!! دوره ي آخر زمون شده والا!
***
يه سوتي از ياهو گرفتم که خودش کف کنه! البته اگه تا حالا درستش نکرده باشه، آخه بهش ميل زدم و گفتم.
برين تو قسمت کارتهاي تبريک ياهو (Greeting)، اون پايين صفحه، جاي لينک به بقيه قسمتهاي ياهو، براي قسمت گروهها (Group)، هنوز از اسم کلوپ (Club) استفاده ميکنه! آدرس لينکش هم به http://clubs.yahoo.com است! ولي ميافته رو ادرس گرهها!
ايول به خودم!
***
ميخوام يه نسخه براتون بپيچم که هروقت استفاده ميکنين، بگين خدا پدر و مادر اکسير رو بيامرزه. حالا که انفلوانزا اپيدمي شده و کسي هم به روي خودش نمياره و اعلام نميکنه! براي درمان سرفه هاي مزمن و طولاني که اعصابتون رو خورد کرده، تو يه ليوان آب جوش، يه قاشق غذاخوري عسل، حل کنين، بعد بذارين ولرم بشه، هر نيم ساعت يکبار يه قورت بخورين. در عرض دو- سه روز سرفه هاتون خوب خوب ميشه.
اين نسخه از تو يه کتاب قديمي برداشته شده. امتحان کنين.
***
ابوجهل منو کچل کرد! ايشون رفتن تو بلاگ اسپات. با اينکه آدرسش رو عوض کرده ولي محتوياتش فرقي نکرده...!!! حتما بهش سر بزنين، وگرنه منو خفه ميکنه!
***
يه وبلاگ مشتي گير آوردم، راستش حيفم مياد بهش لينک بدم! چون نمي خوام کس ديگه از محتوياتش استفاده کنه! ولي احتياجي به لينک من نداره، خودش به اندازه ي کافي ويزيتور داره. وبلاگ لينکدوني. پر از لينکهاي باحال و به دردبخور.
درضمن، من از طريق گوشي موبايل باهاش آشنا شدم! آخه صاحبش از گوشيهاي من داره!
***
يک کليپ خيلي جالب. البته فقط متن و صداست. ولي روش خيلي کار کردن.
***
يه سايت عجيب درمورد گربه ي ايراني!
***
واي... اگه اين سايت رو از دست بدين،ضرر کردين! سايت يه خانوم ناز و خوشگل و خوش هيکل! فقط خدا قسمت نکنه... من که تحملش رو ندارم...!!!
***
يه فال جالب با اعداد. سرنوشت خودتون رو ببينين.
***
اينم عکس عشق دوران جووني... خيلي دوستش داشتم و دارم...

***
خوب. زياد شد! اينا رو داشته باشين تا بعد. زود بر ميگردم اين دفعه... خوش باشين

 

لینکستان .::. .::. Admin .::. 4:46 PM