::‌اکسير::‌Exir::اکسیر::

Exir Weblog :: وبلاگ اکسیر ::

Tuesday, February 10, 2004

سلام. حالتون چطوره؟ دو روزه دارم زور ميزنم تا اين نوشته رو پابليش کنم، الان تونستم!
اول، عيد غدير مبارک. خيلي هم مبارک. خيلي خيلي زياد! از حالا بگم، من از هر سيدي که اينجا رو ميخونه عيدي مي خوام ها! هيچ راه فراري هم نيست!
دوم، چرا کامنت نمي ذارين؟! گفته بودم که خيلي کامنتهاتون رو دوست دارم... منتظرم. هميت الان شروع کنين!
سوم، پنج روز تعطيله و من هم سرما خوردم و از در خونه بيرون نميرم! اين يعني آخر شانس!
چهارم، «گروه مژده ي وصل» بعد از يک دوره فعاليت، کارش تموم شد. در عوض همه خوشحاليم که تونستيم از اين موقعيت بيشترين استفاده رو ببريم.
و پنجم، ولنتاين رسيد... به همهي بچه عاشقا تبريک ميگم و يادآوري ميکنم که: شکلات، خرس عروسکي، شمع و قلب فراموش نشه!

و حالا مشروح وبلاگ!
***
يه اتفاق خيلي جالب و عالي اينجا روي داد! جشنواره ي فيلم فجر تو مشهد هم شعبه زده! فعلا تونستم با بچه ها بوتيک و بيخوابي رو ببينم. جالب بودن، گرچه بيخوابي جديد نبود و فکر کنم اصلا ربطي به جشنواره نداشت! حالا ببينيم ديگه چه فيلمهايي رو مي تونيم ببينيم. گاو خوني رو هم ديديم که مفت نمي ارزيد! واقعا مزخرفه!
***
به خير و خوشي انتخابات هم بي سر و صدا تحريم شد. ترجيح ميدم هيچي در اين مورد ننويسم. چون کار به جاهاي باريک کشيده و بوي خطر داره مياد! ولي يه نگاهي به اين عکس بندازين. نتايج نظرسنجي وزارت کشور در مورد شرکت مردم در انتخابات. (ممنون از طلوع نو)
***
هر وقت انتخابات يا راهپيمايي نزديک ميشه، صدا و سيما ياد آهنگهاي ملي ميافته. مثل «اي ايران»، يا آهنگهايي با صداي «استاد محمد نوري». الان هم دوره ي همين آهنگهاست! يا مثلا روز جهاني قدس و راهپيمايي بيست و دوم بهمن که روزهاي «مرگ بر آمريکا» ست، از آهنگهاي «ياني Yanni» که آمريکاييست استفاده ميکنن! چون اعتقاد دارن که هدف وسيله رو توجيه ميکنه!‌ (ياد فيلم کنفرانس برلين بيافتين که زن و مرد لخت و در حال رقص نشون دادن!)
يه زماني هم سرود «يار دبستاني» جزو آهنگهاي غير مجاز بود و تو مراسم اپوزيسيون ها استفاده ميشد. ولي الان شده «ياد آور دوران انقلاب»! نمي دونم مصاحبه با خواننده ي اين سرود رو ديدين يا نه. آقاي «جمشيد جم». اگه ديدين که هيچي، و اگه نديدين همون بهتر که نديدين! چون من بعد از ديدن مصاحبه با اين آقا، حالم از هرچي «يار دبستاني» به هم ميخوره...! چه راحت يه آهنگ ملي و حماسي که مردم باهاش خاطره ها داشتن رو تبديل به يه آشغال کردن...
ولي ناگفته پيداست که امسال نه انتخابات خبريه نه راهپيمايي...!
***
تو رو خدا مواظب باشين. هک بازي خيلي زياد شده. قبلا هکرها شخصيت داشتن، مرام داشتن و قابل احترام بودن، ولي الان به قول دوستم «هک هم خري- سگي شده!» هرکس يه سي دي هک ميخره و ميشه هکر! ديگه وجدان و هيچ چيز هم حاليش نميشه. خلاصه مواظب باشين.
***
به نظر من يکي از زيباترين کارها تو زمستون اينه که صبح زود از خواب بيدار شي، لباس کامل بپوشي، بري تو خيابون و دنبال کسي بگردي که ماشينش روشن نميشه. بهش بگي، بشين پشت فرمون و تو ماشينش رو هل بدي... به خدا خيلي اين کار رو دوست دارم و لذت ميبرم...
***
ديگه صدا و سيما به معناي واقعي شورش رو درآورده با اين تبليغهاي وسط برنامه هاش! مي دونين چرا اينجوري داره مردم رو با تبليغ اذيت ميکنه؟ تا اگه مردم صداشون دراومد، بگه چيکار کنم؟ مجلس بهمون بودجه نميده، ما هم مجبوريم اينجوري خرجمون رو دربياريم! باور کنين...
***
مواظب ويروس MyDoom باشين. اينجا مي تونين يه ويروس کش خوب و کوچيک به اسم Stinger که خيلي قوي هست رو دانلود کنين. توضيحش هم اينجاست.
***
به خير و خوشي مخابرات خراسان پول پيجرهاي ثبت نامي رو خورد، يه قلپ آب هم روش! طفلک لابد به پولش احتياج داشته! فکر کنم تا خرخره کلاه رفت تو سرمون، به کسي نگين ها!
***
حالم خوش نيست، به جاي نوشته يک کم بهتون لينک ميدم.
* اينجا مي تونين نتايج انتخابات رو پيش بيني کنين و جايزه بگيرين. سايت پيش بين.
* سايت بهرام رادان با يه عالمه عکس. مخصوص دختر خانمهاي جوان!
* يه بازي کم حجم و جالب.
* يه فلش يا صداي ابي عزيزم.
* سايت «زبان فارسي در دنياي اطلاعات».
* نظر آقاي ابطحي درمورد انتخابات! از سايت وبنوشت.
* اين هم يه سايت فارسي که ميگه ميل فارسي مجاني ميده. سايت کرج.
***
گفتم که نميذارم ياد بم از اکسير بيرون بره. الهام خانوم برام چند تا عکس دست اول فرستاده که هنوز هيچ حا نشون داده نشده. ممنون از ايشون و عکاس اين عکسها، خانوم «اباذر نژاد».

خوب. حالم بده، حسابي مريض شدم، غزل خانوم هم رفته مسافرت و من تنها موندم، خوش باشين و التماس دعا...

 

لینکستان .::. .::. Admin .::. 4:26 PM