::‌اکسير::‌Exir::اکسیر::

Exir Weblog :: وبلاگ اکسیر ::

Saturday, March 19, 2005

يا مقلب القلوب و الابصار * يا مدبر الليل و النهار
يا محول الحول والاحوال * حول حالنا الي احسن الحال

***
هر وقت خيلي دلم ميگيره، يه سری ميزنم به حافظ تا ببينم چی ميگه بهم. ببينين که عجب فالی آورد برام!
دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشيم * سخن اهل دلست اين و به جان بنيوشيم
نيست در کس کرم و وقت طرب ميگذرد * چاره آنست که سجاده به می بفروشيم
خوش هواييست فرحبخش خدایا بفرست * نازنینی که به رویش می گلگون نوشیم...
حافظ این حال عجب با که توان گفت که ما * بلبلانیم که در موسم گل خاموشیم
***
سلام
بالاخره بهار رسيد. بالاخره عيد اومد. خيلي دلم براش تنگ شده بود. خيلي چشم به راهش نشسته بودم. بالاخره اومد و من رو از انتظار در آورد.
يه سال ديگه هم گذشت. خوشحالم که سال جديد اومده ولي ناراحتم از اينکه يه سال تموم شده. (شايد اين خصلت من خيلي مسخره باشه ولی دست خودم نیست. از ناراحتی هر چیزی ناراحت میشم، حتا اگر اون چیز هیچ ارزشی نداشته باشه. مثلا تموم شدن یه سال یا حتی اعدام بیجه!)
هشتاد و سه، خیلی سال عجیبی بود برام. مثل منحنی سینوسی بود، هی بالا رفت و هی پایین اومد. اولش با فوت یک عزیز شروع شد، بعد عمل جراحی یک آشنا برای درمان سرطان، مصیبتهایی که برای سربازی رفتن کشیدم، خود سربازی، بعد اونهمه بدبختیهایی که سرم اومد، این وسط هی یه خوشی می اومد و وقتیکه تموم میشد، چند تا ناخوشی میرسید... خیلی عجیب بود پارسال. نشد یه هفته راحت باشم و دلم خوش باشه.
الان وقت این حرفها نیست.
الهی شکر. الان خیلی خوبم. خیلی خوب. خدا حسابی منو شرمنده کرده. می دونم که لایق اینهمه لطفش نیستم و میدونم که ممکنه به زودی یه جوری این خوشیها رو باید از دست بدم، ولی الان در این لحظه و نقطه از زمان و مکان، خیلی خوشم، خیلی خوشبختم، خیلی راضیم.
«من و اینهمه خوشبختی، محاله، محاله، محاله...»
نمی دونم چرا بعضیها خدا رو با اینهمه معجزه های ریز و درشتش قبول ندارن. من که دارم همینجور ازش معجزه میبینم. باور کنین. حسابی داره بهم حال میده. یاد این ضرب المثل افتادم:
خدا گر ز حکمت ببندد دری *** ز رحمت گشاید در دیگری
ولی فعلن برای من شده: ز رحمت گشاید هزاران در دیگری! فکر کنم بالاخره دلش برام سوخته و باهام آشتی کرده. همه چیز بهم رو آورده، همه چیز. خدا یا شکرت...
***
بچه های وبلاگ نویس مشهدی تصمیم دارن مثل پارسال، لحظه ی تحویل سال نو و چند ساعت بعدش رو درکنار معلولین «آسایشگاه فیاض بخش» مشهد باشن. از همینجا از هرکسی که دوست داره تو این کار قشنگ همراه ما باشه دعوت میکنیم که به ما بپیونده.
زمان: دو ساعت مانده به لحظه ی سال تحویل.
مکان: مشهد، بلوار امام علی (علیه السلام)، میدان قائم، آسایشگاه معلولین فیاض بخش.
اطلاعات بیشتر رو از اینجا بگیرید.
***
چند تا دعا میکنم، اگر تا قبل از سال تحویل اینجا رو خوندین و یادتون بود و اهلش بودین، شما هم تکرار کنین.
خدایا...
ظهور امام زمان رو همین الان برسون تا بیان و این دنیای کثیف رو پاکیزه کنن،
از سر تقصیراتمون بگذر، مریضهامون رو شفا بده، مواظب عزیزهامون باش، بار مشکلات رو از روی دوش همه ی آبرومندان بردار، مواظب همه ی مسافرها باش،
بی خونه ها رو خونه دار کن، مجردها ازدواج کنن، بیکارها شغل پیدا کنن، بی بچه ها رو بچه دار کن،
چشممون رو به حقیقت باز و دلمون رو در برابر واقعیت محکم کن،
کاری کن تا کاری نکینم که از کرده ی خودمون پشیمون بشیم، هرچی خیر و صلاحمون هست برامون پیش بیار،
ما رو قدردان نعمتهای خودت و هرکسی که کاری برامون انجام میده قرار بده، صلح و صفا و امنیت رو در تمام دنیا برقرار کن،
و... عاقبتمون رو ختم به خیر کن...
***
هرچی فکر کردم چیزی به فکرم نرسید تا بهتون عیدی بدم. گفتم پس اقلن چند تا لینک بذارم اینجا شاید به دردتون بخوره و تا حالا ندیده باشین و خوشتون بیاد.
* وبلاگ راز. شرح خاصی نداره.
* وبلاگ دیده بان. (بهرنگ جان، فکر نکنی که خدای نکرده ازت نمره می خوام ها!)
* سایت «رضا صادقی»، خواننده ی محبوب من که چند تا آهنگ جدیدش رو هم توش گذاشته. حتما سر بزنین و دانلود کنین.
* چند تا سایت برای فرستادن کارت تبریک نوروز. Persian Cards، ایران مانیا، راه حل، Pars Sky.
* یک سایت مخصوص نوروز. پارسا نیوز.
* یک سایت ایرانی برای دانلود موسیقی، فیلم، نرم افزار و .... MixIran
* یک سایت موسیقی. Dance Age
* سایت تفریحی ایرانی زودی.
* سایت کتاب ایرانی. آی آی کتاب.
* سایت تبلیغاتی دکتر مصطفی معین.
* سایت آنتی ویروس ایرانی. IRVirus و فروم آن.
* یه فلش در مورد نوروز.
* فیلتر شکن دیگری برای اورکات.
* یک فیلتر شکن دیگه برای اورکات!
* سومین فیلتر شکن اورکات!
* یک سایت دیگه موسیقی ایرانی.
* آلبوم عکس بدن سازان کوچولو!
*
* کاش میشد هر سال وقتی چهارده فروردین ماهی های قرمزمون رو آزاد میکردیم، سبزه هامون رو هم آزاد کنیم تا برن خونه هاشون و رها بشن...


***
خوب. زیاد حرف نزنم دیگه. از صمیم قلب، از ته دل، از اعماق وجودم و با تمام انرژی ام براتون سال و ماه و روز و لحظه های خوشی رو آرزو میکنم. ایشالا که همیشه خوش و خرم و شاد و شنگول باشین، هیچ غمی تو دلتون نباشه و هیچ غصه ای تو نگاهتون.
التماس دعا دارم از همه تون. مواظب خودتون باشین. تا سال آینده، خیر پیش...

 

لینکستان .::. .::. Admin .::. 4:40 PM