::‌اکسير::‌Exir::اکسیر::

Exir Weblog :: وبلاگ اکسیر ::

Tuesday, September 20, 2005

اللهم عجل لولیک الفرج


سلام. خوبین؟ باز هم این عید بزرگ رو به همه اونهایی که به اینجور چیزها اعتقاد دارن و دلشون برای این چیزها می لرزه، تبریک می گم. من این عید یعنی تولد حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رو از همه عیدهای اسلامی بیشتر دوست دارم. قبلا هم تو اکسیر گفتم و باز هم میگم، تو نیمه شعبان، حس می کنم که برای کسی تولد می گیریم که زنده است و داره ما رو می بینه. برای همین دوست دارم این روز خیلی به خودم و به بقیه خوش بگذره تا صاحب تولد هم خوشحال بشه. اجازه می دین یک کم در مورد این آقا صحبت کنم؟ ممکنه جو اکسیر یک کم مذهبی بشه ولی چون من ارادت خیلی زیادی به ایشون دارم، این حق رو به خودم میدم و می خوام تو روز تولدشون ازشون حرف بزنم.
حتما می دونین که ظهور منجی در همه ادیان آمده. تلویزیون هم مدتیه یه برنامه پخش می کنه به نام «پایان دوران» که به علائم ظهور اشاره میکنه. هرچند که من به هیچ چیز تلویزیون اطمینان ندارم، از بس همه چیز رو به خواسته گردانندگانش و به صورت سیاسی پخش می کنه. ولی به هرحال اینطور که در کتابها و روایات اومده، کم کم داره زمان ظهور فرا میرسه. نشانه های اولیه این قضیه هم بسیاره. مثلا در آخر الزمان شباهت زنها با مردها زیاد میشه، جای زن و مرد در جامعه عوض میشه، فاصله ها کم میشه، زمانها کوتاه میشه، زنها ریشدار و مردها بی ریش می شن، اختراعات عجیب و غریب پیدا میشه، کسی که در غرب باشه می تونه کسی که در شرق باشه رو ببینه، فساد و فحشا همه جا رو میگیره و... نشانه های خاصی هم داره که مثل ظهور سفیانی، ظهور دجال و خرش، بارش عجیب و وحشتناک بارن در جمادی الآخر و ده روز رجب و... که همه اینها هم کم کم داره ظاهر میشه.
مثلا قدیمیها می گفتن که دجال میاد با خرش که از هر تار موی دم خر دجال، یک فتنه می ریزه. معلومه که اون زمان برای اینکه مردم بفهمن موضوع چیه مجبور بودن اینطوری مثال بزنن و در اصل همون ماهواره و اینترنت می تونه یکی از وسایل انحراف دجال باشه! به هر حال چیزی که واضحه اینه که زمان ظهور آقا، اینقدر فساد و بدبختی دنیا رو می گیره که مردم روزی دهها هزار بار ظهور ایشون رو طلب کنن و طوری میشه که تنها امید مردم برای نجات، ظهور ایشون میشه. بعد از اومدن امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هم حکومت عدل و اسلام به معنای واقعی همه جا رو فرا می گیره. طوری که مردم می گن این مرد (امام) کافره و می خوان از بین ببرن ایشون رو. مثلا ایشون قرآن رو طوری تفسیر می کنن که انگار دین جدید آوردن، از بس اسلام منحرف شده.
نکته جالب اینجاست که دنیا فقط در زمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) طعم شیرین عدالت رو خواهد چشید. پس حواستون باشه که در کل دنیا فقط دو دوره اسلام واقعی حکمفرما بوده و خواهد شد. یکی پنج سال حکومت حضرت علی (علیه السلام) و یکی بعد از ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پس از شهادت ایشون که بنا به روایاتی امام حسین (علیه السلام) تا قیام قیامت حکومت خواهند کرد. یعنی از بس اجرای عدالت برای مردم سخته، هیچ کسی تاب و توان تحمل عدالت واقعی رو نداره. بیشتر از این در مورد حکومت عدل چیزی نمی گم، خودتون نتیجه گیری کنید!
یه مطلب جالب رو هم که یه زمانی خوندم و فکر می کنم برای شما هم جالب باشه می گم و میرم دنبال بقیه حرفها. قبل از ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حضرت علی (علیه السلام) با انگشتر سلیمان و عصای موسی از داخل کوه صفا بیرون خواهند آمد و مقدمات ظهور فرزند خلفشون رو فراهم می کنن. بعد از ظهور ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هم حضرت عیسی برای کمک به ایشون ظهور می کنه. بعد از اینکه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از دنیا رفتن، امام حسین (علیه السلام) خواهد آمد و ایشون رو غسل می دن و کفن و دفن می کنن و تا روز قیامت، امام حسین (علیه السلام) حکمرانی خواهند کرد.
مساله دیگه ای که باید بگم اینه که از خود حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) روایت هست که در زمان غیبت ایشون، هیچ کس ایشون را نمی بینه. یعنی با دانستن این موضوع که ایشون امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هست، نمی بینه. ولی افراد بیشماری هستند که آقا رو می بینن و بعد از اینکه ایشون از دیده ناپدید شدن می فهمن که ای داد بیداد، این آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بودن و حسرت می خورن. حالا این نکته رو هم مقایسه کنید با حرفهایی که شنیده میشه و بعضیها می گن که ما از امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دستور داریم و ایشون گفتن در انتخابات به فلانی رای بدین و...!
به هرحال، چیزی که مهمه اینه که اگر دوست داریم امام مون بیاد و ما هم در رکابش باشیم، باید چشمهایی داشته باشیم که لیاقت دیدنش رو داشته باشن،‌ گوشهایی داشته باشیم که لیاقت شنیدن سخنانش رو داشته باشن، دست و پایی داشته باشیم که لایق جنگ در راه عدل باشن و... خودم رو میگم، کاش بتونم یک کم افسار هوای نفسم رو بکشم تا لیاقت دیدن آقا رو پیدا کنم... دلم که خیلی براشون تنگ شده...
***
گاهی وقتها بد نیست که اکسیر هم یک کمی موعظه کنه و حرف درست و حسابی بزنه!
***
چند وقتیه که خیلی حرف از جیگر و دل و قلوه و... اینجور اعضای بدن زدم. راستش یک کم سردیم کرد. حالا دارم در به در دنبال «شکلات کاکائویی» می گردم یا «نبات» یا بالاخره یه چیز گرمی که مزاجم رو گرم کنه. کسی شکلات منو ندیده؟! الهی بگردم این شکلات رو! در ضمن، من تو این دنیا فقط یه شکلات (جیگر سابق) دارم که خودش هم می دونه. پس لطفا برام حرف درست نکنین!
***
الان، یعنی ساعت یک نصفه شب نیمه شعبان، از حرم امام رضا (علیه السلام) بر می گردم. جاتون خالی رفتیم از دور یه سلام و یه تبریکی به ایشون عرض کردیم. غلغله بود. ولی جای همه تون خالی، به یاد همه اونهایی که التماس دعا گفتن و می گن هم بودم.
***
با تشکر از آقای احمدی نژاد به خاطر سخنرانی در سازمان ملل. البته من که همه سخنرانی ایشون رو با دقت گوش دادم، هیچ نکته جدیدی که مدتها بود ایشون وعده داده بودن، نشنیدم ولی برای سه موضوع از ایشون تشکر می کنم:
۱-ممنون که مثل شهید رجایی کفششون رو در نیاوردن و کف پاشون رو روی تریبون نذاشتن و به مردم نشون ندادن
۲-ممنون که اون کاپشن سفیدشون رو اقلا تو دو تا سخنرانی شون تنشون نکردن
۳-ممنون که در آخر سخنرانی هاشون نگفتن: «السلام علیکم ورحمة الله و برکاته، صلوات»!
***
«شبهای برره» داره شروع میشه. سعی کنین از دست ندینش. هرچی باشه به افتضاحی، مزخرفی، تهوع آوری و مبتذلی «ارث بابام» که نیست! حتا تو اخبار ساعت ده کانال سه هم گفت! جالب بود وقتی «رضا حسین زاده» گفت: ‌«شبهای برره در مورد بالا برره در پنجاه سال پیش است»! انگار داره یه گزارش خبری از یه جریان مستند رو تعریف میکنه!
***
لحظه دیدار نزدیک است... باز می لرزد دلم دستم...
***
خیلی خوش صدا بودم که ناشکری کردم و به محاسنی که دفعه پیش گفتم،‌ گرفتگی صدا به علت سرما خوردگی هم اضافه شد! خدایا شکرت...!
***
از یه دکتره پرسیدم جریان وبا چی شد؟ گفت بابا اینا همش فیلم بود. هر سال صدها نفر از وبا می میرن ولی کسی صداش در نمیاد ولی چون امسال تو گیر و دار انتخابات و معرفی کابینه جدید بودیم،‌ وبا الکی الکی تبدیل شد به «پیراهن عثمان»! یعنی راست می گه؟!
***
الهی بگردم «آودری هپبورن» رو. فیلم معما رو دیدن که پخش کردن؟ چقدر من این دختر رو دوست دارم. مخصوصا اون چشمها و نگاه معصومش. خدا یه زن با همچون چشمهایی نصیبم کنه! جیگر منه... نه ببخشین،‌ شکلات منه!
***
یه چیز جدید کشف کردم. دفتر کارمون توسط یکی از معروفترین دبیرستانهای پلنگ خونه دخترانه مشهد، یک هنرستان دخترانه و یک راهنمایی دخترانه، محاصره شده! یکی بیاد ما رو نجات بده! خدا سال تحصیلی رو ختم به خیر کنه...!
***
باید وصیت نامه ام رو عوض کنم... خیلی چیزها داره عوض میشه. مخصوصا وارث اصلیم...
***
کی باور می کنه «بادمجون» یا همون «علی قالپاق» فوق لیسانس مکانیک صنعتی شریف قبول شده باشه؟! علی جان تبریک.
***
می خواستم لینکستان رو به روز کنم، ولی هم دیر شده و هم دستم خیلی درد می کنه. ایشالا فردا یعنی روز عید به روزش می کنم با یه خروار لینک گوناگون و جالب.
***
اصلا دوست دارم الکی به دوستام لینک بدم. مشکلی هست؟! دنیای گمشده،‌ هذیان، احسان، دیده بان، پدر خونده، قطره باران، ارداویراف و...
***
مرده شور این مرتیکه دیوانه رو ببره. منظورم «بوش» خل و چله. ببینین چه عکسها براش سر جریان توفان کاترینا درست کردن!

***
بسه فکر کنم. باز هم میام. راستی، حدیث داریم که هر کسی در هر جایی که نام معصومی رو بنویسه، بعدش صلوات بر اون معصوم رو هم کامل بنویسه، مثل بالا، نه اینکه مثلا (ع) و (ص) و... بذاره، تا زمانیکه اون نوشته وجود داره، برای نویسنده ثواب می نویسن. سعی کنین شما هم کامل سلام و صلوات ها رو بنویسین. خوش باشین و التماس دعا
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

 

لینکستان .::. .::. Admin .::. 2:15 AM