::‌اکسير::‌Exir::اکسیر::

Exir Weblog :: وبلاگ اکسیر ::

Thursday, November 03, 2005

سلام. خوبین؟ من هم بد نیستم. باز یک کمی اسپاسم مغزی بهم دست داده، باید چند روزی برم تو کما و در بیام شاید خوب بشم! پس زیاد تحویل نگیرین!
***
عیدتون مبارک... نماز و روزه هاتون قبول... بالاخره ماه رمضون هم تموم شد. با اینکه بی رودرواسی تو این ماه خیلی بهم سخت می گذره ولی تا می بینم تموم داره میشه، دلم می گیره. به این فکر می کنم که آیا تونستم ازش بیشترین استفاده رو ببرم؟ آیا سال دیگه زنده هستم که کوتاهی های امسال رو جبران کنم؟ و اصلا سال دیگه ماه رمضان چه حالی خواهم داشت و خواهیم داشت...
آیت الله صانعی امروز یعنی پنجشنبه رو عید اعلام کردن.
نماز عید یادتون نره. التماس دعا
***
یه لیست از کارت تبریک عید فطر درست کردم. اگه دوست داشتین ازش استفاده کنین:
سایتهای ایرانی:
* تبیان * ایران مانیا * هشت * پارس آنلاین
و سایتهای خارجی:
* سایت ۱ * سایت ۲ * سایت ۳ * سایت ۴ * سایت ۵ * سایت ۶ * سایت ۷ * سایت ۸ * سایت ۹ * سایت ۱۰
***
یکی از دوستامون که مثل فامیل برامون می مونه و قبلا نوشته بودم رفته آمریکا و اکسیر رو هم می خونه، بالاخره بعد از چندین و چند سال گوشاش به قول خودش دراز شد و رفت زیر بار زن! محسن جان، ایشالا مبارکت باشه و به پای عروس خانوم لبنانی ات پیر بشی!
***
لینکستان رو از دست ندین. صد و پنجاه تا لینک، یک دفعه امروز ریختم توش! شک نکنین که حداقل یکی از اونها به دردتون می خوره!
***
من فعلا حالم خوب نیست و در ضمن دارم یه سفر کوچولو هم میرم. نمی دونم سرما خوردم یا چیز دیگه شدم. برای شب عید از لینکها استفاده کنین تا برگردم. خیلی حرف دارم که باید بگم.
برای حسن ختام هم این مطلب راز و این شعر اندوه بیکران رو بخونین.

خوش باشین. زود بر می گردم. التماس دعا

 

لینکستان .::. .::. Admin .::. 11:51 AM