::‌اکسير::‌Exir::اکسیر::

Exir Weblog :: وبلاگ اکسیر ::

Monday, December 04, 2006

سلام. رسیدنمون به خیر! خوش گذشت؟ عالی بود! جای همه خالی بود! (راستش رو بخواین، جای کسی خالی نبود!) فکر نکنین الان برگشتیم، نه، یه هفته است ولی الان تازه فرصت کردم بیام پای کامپیوتر. ایشالا سفرنامه همراه با یک آلبوم عکس فوق العاده از این سفر رو به زودی براتون می ذارم اینجا. ایشالا! شیراز رو بارها دیده بودم ولی برای اولین بار تونستم برم کنار خلیج فارس. به نظرم زیباترین جای ایران، کنار دریای جنوب، خلیج همیشگی فارسه...
***
تولد آقا و سرورمون رو هم تبریک می گم. حیف که دیر شد ولی برای عیدی گرفتن از علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) هیچ وقت دیر نیست. باور می کنین که ایشون دست رد به سینه هیچ کس نمی زنن؟ امکان نداشته تا حالا چیزی ازشون بخوام و بهم ندن. اگر هم ندادن، یا زود یا دیر، بهترش رو دادن و یا فهمیدم که به صلاحم نبوده. خدا شاهده...
***
در حال قندیل بستن هستیم، لطفا مزاحم نشوید! (مشهد فوق العاده سرد شده.)
***
خدا وکیلی داشتن زنی که آدم بهش افتخار کنه، یک نعمت بسیار بزرگه. زنی که وقتی تو یک جمع می خواد صحبت کنه، آدم نترسه که یهو چرت و پرت بگه، و بدونه که در هر زمینه ای اطلاعت داره و می تونه حرف بزنه، مشورت بده و کمک کنه. زنی که آدم از داشتنش خجالت نکشه و شخصیتی داشته باشه که آدم رو سربلند کنه. خدا رو شکر...
***
شرکت در انتخابات شوراها فراموش نشود! این هم لیست کاندیدا های اصلاح طلب خراسان. برای آگاه شدن از لیست سایر استان ها به سایت شهر فردا مراجعه کنید.
***
مبارک باشه، شیلا خداداد-سیتا جون- هم عروس شد!
***
جالب اینجاست که نسبت به ۵-۴ سال پیش، از تخت جمشید چیزی نمونده. چهار تا ستون که مسولان نمی تونن بفروشن و کسی نمی تونه بدزده و چهار تیکه سنگ شکسته به عنوان سر ستون و بنا. حالا ایشالا تو آلبوم عکسم کامل نشون می دم. آنچنان از دیدن تخت جمشید دلم گرفت که عهد کردم دیگه نرم اونجا... چی به سر ۳۰۰۰ سال تمدن ایران اومده...
***
خدا کنه باغ مظفر بتونه شبی نیم ساعت دلمون رو خوش کنه. مردیم از بس غم و غصه و گریه و زاری داشتیم و دیدیم. زیر تیغ رو دیدین؟ دیدن چون مردم خیلی خوشن و از یاد خدا غافل شدن، خواستن با نشون دادن این جور سریال ها یک کمی حزن و اندوه رو به یادمون بیارن!
***
می گن به علت استقبال پر شور مردم از فیلم زهره، قراره به زودی فیلم ننه قربون هم بیاد. راسته؟!
***
عجب سیاستی داره آمریکا. بیخود نیست که ادعای رهبری جهان رو داره. اون از فلسطین که بعد از سالها تونستن دولت تشکیل بدن و به یک سال نرسیده فتح و حماس رو انداخت به جون هم و خون و خونریزی راه انداخت. این هم از لبنان که حالا دارن همدیگه رو می خورن! هنوز نتایج انتخابات ونزوئلا معلوم نشده، ببینینم اونجا چه بلایی سرشون میاره.
***
یه راه حل می دم، برای داشتن بهترین زندگی مشترک. جدی می گم اینو. اگر به همین یک جمله با جون و دل گوش کنین و عمل کنین، مطمئن باشین که بهترین ازدواج رو تا آخر عمر خواهید داشت:
«همیشه و در همه حال، به همسرتون حق بدین.»
همین!
***
این یاس غریب خیلی با معرفته. با اینکه من هنوز نتونستم لینکش رو اضافه کنم ولی هر دفعه میاد اکسیر و خیلی مفصل (!) کامنت می ذاره. دستش درد نکنه و کاش بقیه هم از ایشون یاد بگیرن!
***
این دفعه قبول نیست، هول هولکی شد. به زودی جبران می کنم. با دست پر برمی گردم. محض حسن ختام هم این حدیث رو داشته باشین تا دفعه دیگه. ایشالا.
امام صادق (علیه السلام) می فرمایند: «و آنکه گناه از او سر نزده از آنکه گناه نموده و توبه کرده برتر است.»
***
سه تا عکس برای عوض شدن ذائقه تون می ذارم، بقیه اش طلبتون!
حافظیه، بدون شرح:

***
تخت جمشید، تمدن از پا افتاده ی ایران...:

***
خلیج همیشگی فارس، غروب:

***
خوش باشین و التماس دعای مخصوص.

 

لینکستان .::. .::. Admin .::. 12:25 AM